Modalități de plată / validare în autobuz
Informații detaliate: readmore
Punem orașul în mișcare!
Informații detaliate: readmore
Gratuitate pentru elevi!
Informații detaliate: readmore
Sesizări, Contact

Transurban S.A. acordă o atenție deosebită rezolvării sesizărilor, reclamațiilor și cererilor primite din partea călătorilor.

Pentru o rezolvare cât mai eficientă a acestora, vă rugăm să ne transmiteți informațiile necesare:

  • În cazul în care doriți să transmiteți o reclamație, vă rugăm să ne oferiți informații detaliate precum data evenimentului, traseul, stația, ora și direcția de deplasare;
  • Pentru sesizările legate de echipamentele noastre de tipul afișajelor electronice din stații sau a automatelor de bilete, vă rugăm să specificați stația, ora și să descrieți în detaliu situația semnalată;
  • În cazul sesizărilor referitoare la aparatele portocalii contactless din autobuzele Transurban, vă rugăm să menționați data, ora, numărul de înmatriculare al autobuzului și dacă este posibil, poziția validatorului (primul, al doilea, etc.).
  • În cazul cererilor de introducere sau schimbare linii/curse, orar, este necesar un tabel nominal, cu semnaturi, a minimum 15 persoane pentru ca cererea să fie luată în considerare.

Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale petiţionarului NU se iau în considerare şi se clasează conform art. 7 din OG nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor cu modificarile ulterioare.

 

 

Date personale
 
×
Știri și Anunțuri
Modalități de plată și validare în autobuz!
TUSM este aplicația noastră care vă transformă călătoria cu autobuzul în oraș.